Fabriksfejl og Manglende Produkter

ShopBetter.dk giver en ekstraordinær gratis indsamlingstjeneste til kunder som modtager produkter med fabriksdefekter.

Hvis en kunde beslutter at returnere produkterne, betaler kunden for alle afholdte omkostninger og skal underrette ShopBetter.dk om denne beslutning, så vi kan behandle returnering i overensstemmelse hermed.

Sådan returneres et defekt produkt

Forbered pakken under optimale forhold, og introducer alle de defekte produkter i (a) stor papæske/æsker. Husk, at de originale æsker med selve produkterne skal ankomme intakte uden klistermærker eller skader til vores lager.

Derfor er det vigtigt at forstærke papkasser og forsegle dem godt. Læg den etiket, som vores kundeservice videresender til dig, til udskrivning på hver pakke. Glem ikke at udskrive og sætte denne etiket (som kan indeholde RMA-nummeret, der er knyttet til din ordre, pakkenummeret og en identifikationsstregkode) på hver pakke.

Garantien dækker fabrikationsfejl og dækker under ingen omstændigheder slid eller misbrug.

Vi returnerer kun pengene fra de produkter, der har en fabriksdefekt, så du bør inspicere dem, der viser tegn på slid eller skader nøje. I tilfælde af beskadiget emballage eller med kurvforsegling returneres 100% af produktets værdi ikke. Derfor er det vigtigt, at du beskytter de returnerede varer med en ekstra papæske for ikke at beskadige produktets egen emballage.

Når produkterne er modtaget, analyserer ShopBetter.dk TSS hver enkelt af disse, og når de alle er blevet verificeret, foretages en udskiftning eller refusion efter behov. Betalingerne foretages i overensstemmelse med din tildelte betalingsmetode. BEMÆRK: Processen med kontrol og tilbagebetaling af kunden kan vare flere uger fra modtagelse af den i vores lager.

- - Ordre ikke modtaget, til forespørgsler om forsendelser, der endnu ikke er modtaget, eller for forsendelser, hvor du ikke har modtaget alle de sendte pakker (delvis modtagelse), skal du kontakte Kundeservice direkte og uden unødig forsinkelse.

- - Ordre modtager, til at rapportere hændelser efter modtagelse af alle pakkerne i din ordre. Du skal levere alle de krævede dokumenter efter anmodning. Afsendelse af forkerte eller unøjagtige dokumenter eller ikke at sende dem vil ugyldiggøre muligheden for ethvert krav og resultere i annullering af hændelsen.

Sådan håndterer du Produktfejl og Manglende Varer