Sådan håndterer du Produktfejl og Manglende Varer

I tilfælde af følgende hændelser, har du 48 timer fra, at du modtager varerne til, at kommunikere hændelsen.

Hvordan skal du forholde dig, når du modtager en forsendelse?
Alle vores varer forlader lageret med emballagen i perfekt stand.

Det første du skal gøre er, at undersøge om nummeret på den modtagne pakke, matcher dem vi har sendt til dig. Det næste er at undersøge pakken udvendigt for at se, om der er tegn på mishåndtering i form af slag, stød, buler, huller, kasser i dårlig stand, forseglinger fra kurerfirmaet eller andre tegn, der kan give anledning til mistanke om, at varerne er beskadiget.

Det er obligatorisk at efterlade en note, og en underskrift på kurerens følgeseddel, enten på papir eller på en digital understøttelse (PDA), "PACKAGE VISIBLY DAMAGED", hvis disse tegn er til stede. Hvis man ikke underskriver en pakke som VISIBLY DAMAGED (synligt beskadiget) og derefter fremlægger billeder, der viser synlige skader på pakken, vil hændelsen automatisk blive afvist.

Produkt med synlige skader:
Vedlæg venligst følgende dokumentation:
1. Foto af ydersiden af kassen:
2. Foto af kurerens etiket:
3. Foto af kassens inderside med produktet og beskyttere:
4. Foto af det beskadigede eller ødelagte produkt:
5. Foto eller kopi af leveringsfakturaen, der er vedlagt pakken
(følgeseddel med liste over produkter og stempler):


Fejlbehæftet produkt:
I tilfælde af et forkert leveret produkt skal du vedlægge følgende:
1. Foto af det fejlagtigt modtagne produkt:
2. Billede af listen over produkter med stempler:
3. foto af EAN-koden af det fejlagtigt modtagne produkt (stregkode):

Manglende produkt:
For at kunne administrere din hændelse har vi brug for følgende:
1. Foto af kassen:
2. Foto af kurerens etiket:
3. Foto eller kopi af følgesedlen, der er vedlagt i pakken (liste over produkter med stempler):

Manglende dele
Du bedes indsende et foto fra vores webshop med angivelse af den/de manglende dele:

Garanti/ødelagte varer
For at kunne håndtere hændelsen, skal vi have følgende oplysninger fra dig:
1. En video/et billede, hvor vi kan vurdere det ikke-fungerende problem, som du har angivet.
2. Et foto af producentens etiket med serienummeret synligt, hvis produktet fra din henvendelse er en elektronisk enhed eller et husholdningsapparat.
3. Et foto, hvor EAN-koden for det fejlfungerende/defekte produkt kan ses.
4. En kopi af listen over produkter med stempler (følgeseddel vedlagt i pakken)
Dette hjælper os med at opdage, hvornår en kunde ikke bruger et produkt korrekt, hvornår funktionsproblemet kan løses ved at sende en reservedel, eller hvornår den eneste løsning er en afhentning med henblik på reparation eller tilbagebetaling.

Så snart vi har modtaget dit svar, vil vi bekræfte, hvordan vi vil løse din hændelse.

Vi gør opmærksom på at:
Enhver tegn på manipulation eller reparation foretaget af uofficiel teknisk support vil medføre, at producentens garanti bortfalder.